Translate

Jumaat, 26 Ogos 2011

Ramadan Di Cameron Highlands.....





Hai...letihnya. Letih lagilah hubby aku. Apa tidaknya terpaksa driving 4 jam dalam keadaan hujan dan ribut yang tanpa henti. Patutlah lambat, pukul 5 petang baru sampai di Cameron Highlands. Sejuknya tersangatlah xtreem sampai ke tulang.




Sebenarnya bukanlah tujuan aku dengan keluarga untuk makan angin di sini. Tujuan asalnya hanyalah semata-mata untuk menjemput anak aku Hakimi yang terpaksa transit di R & R Tapah. Itulah...lain kali belilah tiket bas / keretapi awal sikit. Tengok apa dah jadi....yang untung, aku dan anak-anak jugak...bolehlah makan angin dan menghirup udara sejuk dan segar di tanah tinggi ini.

Waktu nak berbuka puasa dah nak dekat ni....aku terpaksa berhenti di sini dulu. Inilah pertama kali dalam hidupku berbuka puasa di Cameron Highlands. Sejuk-sejuk sebegini tentunya sajian berbuka nanti mestilah ....panas...panas.....sup ayam...tomyam....hai terleleh air liur.

Jumpa lagi....untuk Khairuzshida- Hai..apa yang Mak Ngah belanja hari ini?  Untuk Abang Long pula, jangan lupa sticker yang ayah pesan!.....

Gambar-gambar dan video terbaru.....








 
 




Tiada ulasan: